Finanční správa spustila informační kampaň v médiích
01.06.2016
Ve středu 1. června odstartovala informační kampaň v médiích o evidenci tržeb, jejímž cílem je informovat zejména podnikatele o tom, koho se evidence tržeb týká, od kdy a co k tomu potřebují. Část kampaně pak cílí na širokou veřejnost a je zaměřena především na přínosy evidence.
Jednou z klíčových informací kampaně směřovanou na obě cílové skupiny je existence specializovaného webu www.etrzby.cz, kde jsou koncentrovány všechny informace o evidenci tržeb jak pro podnikatele, tak pro IT vývojáře i zákazníky. Informační kampaň je naplánována napříč všemi médií, a to formou televizních a radiových spotů, inzerce v tisku, internetových spotů a animovaných bannerů, do začátku první fáze evidence tržeb. Začátek kampaně je intenzivní se zaměřením na širokou veřejnost, v průběhu prázdnin pak dojde k útlumu s důrazem pouze na tiskovou inzerci v segmentu HOREKA a od září bude informační kampaň opět spuštěna naplno s tím, že bude z větší části mířit na podnikatele.